Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/3   [ 24 viestiä ]
Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Automaatti ryyppy??
ViestiLähetetty: 16 Maalis 2004, 09:53 
Jäsen
Avatar

T-1, T-14A, T-82E, T-1, Polo 6n
Muistuttakaa minut.
Miten se taas toimii, (tai ei toimi...) :oops:
Mistä johdot minne jne... Kaikki tiedot on tervetulleita.

Voiko ongelma olla siinä että auto on vaihdettu 12V:iin ja kaasari on 6V:n koneen?

Päässyt unohtumaan kun en oo ilmajäähdytettyä ruuvaillut moneen vuoteen... :cry:


Ylös
 Profiili Lähetä sähköpostia  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16 Maalis 2004, 10:06 
Jäsen
Avatar

Guagamole Ovals
parhaiten toimii, jos se spiraali on kans 12v.
Puolasta piuha (eri puolelta kun se jakajalta tuleva) nii sit on oikein.


Ylös
 Profiili Lähetä sähköpostia  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16 Maalis 2004, 10:14 
ELi johto puolan plus-navasta.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16 Maalis 2004, 12:06 
Jäsen

T1 -67, -71, T-2, -68, A4 -02
http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/cg ... 4;t=002511


Ylös
 Profiili Lähetä sähköpostia  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16 Maalis 2004, 14:50 

yllättävien öljyvuotojen ihmettely tallin lattialla
Kannattaa muuten tosiaan vaihtaa spiraali 12-volttiseks... on nimittäin HIEMAN huonoja kokemuksia noista kun auto on 12 ja kaasari 6v... Muun muassa yhessä 34-PICTisessä kammio halkes, ja toisessa tapauksessa "uus" 31 otti itteensä kun ryypyn akseli otti ja "hitsaantu" kiinni lämmöstä... että näin... ja turha niitä 6v kamoja on pilata 12v:llä, tuppaavat olemaan harvinaisia (lue: kalliita) nykyään...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16 Maalis 2004, 14:52 
Jäsen
Avatar

T-1, T-14A, T-82E, T-1, Polo 6n
Kiitti tiedoista. Pitänee tarkistaa missä vika ja toivon mukaan saada kuntoon. Ehkä vaimo pääsisi vaikka ajelemaan sillä... :wink:


Ylös
 Profiili Lähetä sähköpostia  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18 Maalis 2004, 13:38 
Jäsen
Avatar

T-1, T-14A, T-82E, T-1, Polo 6n
No niin.
Aluksi sen ryypyn vivun (porrastetun) mutteri oli vedetty niin tiukaksi että läppä oli jumiutunu avoimeksi... :roll:
Löysäsin mutteria ja läppä sulkeutui, kun säädin siitä bimetalli jousen kantta.(Moottori kylmänä)

Toiseksi puolasta ei tullu johtoa sinne bimetalli jouselle... :shock
Laiton johdon siihen väliin ja rupes aukeamaan ihan itsestään. :D :

Myyjät ihmetteli kyllä että sitä oli ollu vaikeata saada oikeen käymään kylmänä..... :| :roll: :shock: :mrgreen:


Ylös
 Profiili Lähetä sähköpostia  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18 Maalis 2004, 14:25 

yllättävien öljyvuotojen ihmettely tallin lattialla
"vaikeeta saada käyntiin kylmänä" :mrgreen: Duh! Ei muuten varmaan oo entiset omistajat availlu moottoripeltiä pahemmin..... :!: Eikä mikään yllätys, näitähän riittää... Ostin 70sen "moottori ,- ja sähkövikaisena". Vaihdoin öljyt, pistin tulpan johdot kunnolla kiinni, vaihdoin pari sulaketta ja pistin alipainesäätimen letkun kii.... Eipä oo muuta vikaa ollu viimeseen pariin vuoteen. :mrgreen: BTW mikäs kaasari sulla muuten oli?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18 Maalis 2004, 14:26 
Jäsen
Avatar

T-1, T-14A, T-82E, T-1, Polo 6n
30-pict


Ylös
 Profiili Lähetä sähköpostia  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18 Maalis 2004, 14:37 
Jäsen
Avatar

VW 1200 -75, Putkihäksätin ja Jaguar 1959
Miten edes joku voi sanoa että kuplan koneessa on sähkövika :D.

Niin pienestä määrästä johtoja ei edes saa sähkövikaa.


Ylös
 Profiili Lähetä sähköpostia  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Lähetä uusi viestiLähetä vastaus Sivu 1/3   [ 24 viestiä ]
Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com